Andrea Konstanco Martini


Trop (25’)

  • Horeogrāfija un deja: Andrea Konstaco Martini
  • Mākslinieks video: Mami Šimazaki
  • Mūzika: Arvo Perts, Moondog, Andrea K. Martini
  • Video mākslinieks: Joavs Barels
  • Gaismu mākslinieks: Joavs Barels
  • Tērpi: Nirs Benita
  • Mūzika: Andrea Konstaco Martini, Nataša Atlasa, Martijs Robinss
Andrea K. Martini dzimis Itālijā un līdz divdesmit viena gada vecumam trenēts kā baleta dejotājs, kad viņš sāka strādāt Aalto Theater Essen Vācijā. 2006. gadā viņš pievienojies Batsheva Dance Company (Izraēla) un 2010. - Cullberg Ballet Zviedrijā. Šobrīd atgriezies Izraēlā, kur ir Gaga instruktors, kā arī strādā pie Inbal Pinto un Avshalom Pollak Dance kompānijā un veido horeogrāfijas. Kopš debijas kā solo māksliniekam, radījis darbus, kuri izrādīti Eiropā un Izraēlā.

Kas notika Turīnā (13’)

  • Horeogrāfija un izpildījums: Andrea K. Martini
  • Mūzika: Arvo Perts, Moondog, Andrea K. Martini
  • Gaismas dizains: Joavs Barels

Solo „Kas notika Turīnā” radīts 2013. gada sākumā un tajā pašā, gadā piedzīvoja pirmizrādi Starptautiskajā Tanz Solo Festival Štutgartē, kur ieguva pirmo godalgu gan par sniegumu, gan horeogrāfiju. Darbs fokusējas uz mākslinieka ķermeņa attiecībām ar esību uz skatuves, kā arī cīņu par klātbūtnes meklējumiem un sajūtām, ka esi slazdā. Andrea savā darbā darbojas ap tēmu „skatiens no malas” un kā tas ietekmē viņa esības veidu. Būt novērotam ir ierosa priekam, tīksmei, bet arī – pārakmeņojošs spēks, kas pret viņa gribu liek palikt vienā vietā zem gaismām. Dramaturģiski darbs attīstīts no ikoniskas deviņdesmito gadu itāliešu TV pārdošanas speciālistes iedvesmota teksta, ievietojot izrādi ļoti precīzā kontekstā, tomēr, nediktējot kustību estētiku vai tērpus.


Solo izrāde „Trop” risina tēmu par varas līdzsvaru attiecībās, kas performatīvā akta laikā nodibinātas starp mākslinieku, skatītājiem un no simboliem un tēliem veidoto ārējo pasauli, kas ielūkojas skatuvē pa savu unikālu kanālu. Saspīlējums šo elementu starpā dod informāciju kustībai un notikumiem uz skatuves. Kad mākslinieks ir atbildīgs un kad nav? Kad viņam piemīt vara un kad viņš tiek kontrolēts? Un vai viņš var atrast intimitāti, klusumu par spīti spēcīgajam spiedienam? Šī izrāde ir īss ceļojums cauri ziņu un informācijas mežam, kur ķermenis ir kā enkurs starp kāda materiālo realitāti, kas pieder viņa paša gribai, vajadzībām un vēlmēm. Viena cilvēka izrāde, kurā miesa un kauli ir patiesie runātāji.